Pacjenci z nowotworami fitness model – Zach Zeiler Historia

Wiele osób jest w stanie z powodu małego pecha, by porzucić swoje marzenia. Zbyt wiele uwagi poświęca się okolicznych małych problemów, jak ci, którzy osiągnąć kulturystyka forum swoje marzenia, i negatywne myśli przypinanie dla tych, którzy są nowe cele nie są realistyczne i stan nieosiągalne. Mimo to, w wyjątkowych przypadkach, tych, którzy mają odwagę marzyć to bardzo trudna sytuacja, i śluby, aby je w końcu zrealizować. Wyjątek ten wzmacnia również amerykańskiego nastolatka, który po powodzeniem walczyli śmiertelna choroba, ciało-budowa rozpoczęła się i prowadzi w tym czasie był jeszcze w szpitalu cenionych marzeń.

Nasz syn ma zdiagnozowane przed 16 urodzinami choroby, stracił siły i masy mięśniowej, ale nie poddawaj się i nie chciałem bić / Defeat to podstępny i poważną chorobę. Teraz, trzy lata później, widząc żadnych oznak choroby, nie było “Strike” napięcie studio obiektyw US. Wielka determinacja i wyniki kulturystyka forum sugerują Zdjęcia Wayne Styrke:

19-letni Zach, Michigan siłownię budowa ciała rozwija. Po choroba personelu rzucili się do pomocy i szkoleń, jak również online. Więc po próbuje leczyć jak najszybciej osiągnąć odzyskanie kondycji. I skierował się prosto do kulturystyki po rehabilitacji. Chociaż jeszcze nie uczestniczył w żadnych zawodach kulturystycznych i fitness, jeden dzień chcesz kulturystyka budowy ciała kategorii megmérettetni.

Zach kilka słów opowiedział osobistą walkę z rakiem:

“Kilka miesięcy przed 16 urodzinami zdiagnozowano chłoniaka Hodgkina. Chemioterapia i radioterapia jest zdyskwalifikowany podczas każdej aktywności sportowej. Straciłem kulturystyka forum silną budowę ciała, a moja waga to 48 kg spadł w tym czasie. To były najtrudniejsze chwile w moim życiu, ale miałem cel, i uważa się, że coś osiągnąć. W końcu zacząłem podnosić ciężary, i poszedłem, co zrobiłem przed rozpoznaniem choroby, jak również. Mam udokumentowane podróż przez historię filmu, który dzieliłem na youtube i natychmiast otrzymał pozytywne opinie. Kulturystyka i fitness otworzyć nowe drzwi, zapoznali się w ten sposób z wielu niesamowitych ludzi. Myślę, że to będzie to, co ja z pasją realizować zawsze. “

Leave a Reply

